Inschrijfformulier deelnemer 

Schrijf je nu in en profiteer van de complete, alles-in-één standoplossing!

  • Meld je nu aan in 9 eenvoudige stappen.
  • Na inschrijving nemen we binnen 3 werkdagen contact met je op om je deelname te bespreken. 
  • We kijken ernaar uit om er samen een succes van te maken.
  • Download onze Algemene Voorwaarden & Deelnemingsovereenkomst onderaan dit `Inschrijfformulier deelnemer'!

Alles-in-één! Jouw professionele en milieuvriendelijke kant-en-klare stand (9 m2, 12 m2 of 18 m2 )

Volledige ontzorging: Wij regelen de op- en afbouw, zodat jij je kunt focussen op het leggen van waardevolle contacten.

Eigen branding: Breng je merk consistent en stijlvol onder de aandacht. Je stand wordt gecompleteerd met een full-color doek en een logo op een ronde schijf, die de essentie van jouw bedrijf uitdragen.

Duurzaam en verantwoord: Een milieuvriendelijke 2BFair stand, vervaardigd uit herbruikbare materialen, waarbij hergebruik en minimalisatie van verspilling centraal staan.

Professionele ontvangst: Een stijlvolle balie (90cm hoog) en 2 baliekrukken creëren een uitnodigende setting voor je gesprekken met bezoekers.

Optimale zichtbaarheid: Professionele standverlichting zorgt ervoor dat jouw producten en branding optimaal tot hun recht komen.

Betrouwbare stroom: Voor al je apparatuur, probleemloos (Elektra, 220V, 3 contacten).

Snelle verbinding: Altijd verbonden en operationeel met veilige WiFi.

Bereik je doelgroep: Een doordachte thema-indeling  zorgt ervoor dat bezoekers jouw stand direct vinden.

Toegang voor je team: 2 toegangspassen voor de beursvloer.

Verhoog je ROI: Genereer extra inkomsten door tickets te verkopen binnen je netwerk en ontvang 75% retourcommissie op elke verkochte ticket.

 

Optioneel:

📺 TV-scherm (43" inch, HDMI, USB-aansluiting): Presenteer je bedrijf, productdemo’s of testimonials op een krachtige en visuele manier.

START INSCHRIJVING DEELNEMER

STARTEXPO vr 30 en za 31 januari 2026

1. BEDRIJFS- EN CONTACTGEGEVENS

Vul hier je bedrijfs- en contactgegevens in. Deze gegevens gebruiken we om contact met je op te nemen en je inschrijving te verwerken.

2. FACTURATIEGEGEVENS

Zijn de factuurgegevens hetzelfde als hierboven? Laat deze velden dan leeg. Anders vul je hier de factuurgegevens in.

3. KIES EEN THEMA

Kies het thema dat het beste past bij jouw bedrijf. Dit helpt ons om jouw stand op de juiste plek op de beursvloer te plaatsen.









4. JOUW TURNKEY STAND: FACILITEITEN, VROEGBOEKKORTING & VOORWAARDEN

Lees eerst de teksten bij stap 4A. t/m 4D: Wat krijg je als exposant, vroegboekkorting, betalingsvoorwaarden en annuleringsvoorwaarden. Maak daarna bij stap 5. jouw keuze!

4A. Wat krijg je als exposant?

  • Bekijk HIER een voorbeeldfoto van een turnkey stand!
  • Een TV-scherm (43" inch, HDMI en USB-aansluiting) is optioneel en tegen meerkosten!

✅ Complete standservice:

  • Onze professionele standbouwer verzorgt de volledige op- en afbouw.
  • 2BFair: Gebruik van milieuvriendelijk materiaal.

✅ Kant-en-klare stand:

  • Inclusief verlichting + elektra (3 contacten)
  • Balie (90cm hoog + opslagruimte) en 2 baliekrukken.
  • Kies de perfecte oppervlakte: 9m², 12m² of 18m².

✅ Professionele branding:

  • Jouw huisstijl duidelijk zichtbaar: full colour doek van 200cm breed x 125cm hoog (9m2 en 12m2 stand) en full colour doek van 300cm breed x 125cm hoog (18m2 stand)
  • Jouw logo op een ronde schijf.
  • Klik HIER op een voorbeeld van je stand.

✅ Wifi:

  • Snelle en veilige internetverbinding inbegrepen.

✅ Teamtoegang:

  • Twee toegangspassen voor jouw team.

✅ Retourcommissie:

  • Bij STARTEXPO waarderen we het netwerk van onze exposanten.
  • Daarom belonen we jouw inzet met een retourcommissie van 75% per verkocht ticket (€15,-) of combi-ticket (€22,50) dat je verkoopt via jouw netwerk.

Hoe werkt het?

  • Deel je unieke ticketverkoopcode via je social media, nieuwsbrieven en andere kanalen.
  • Verdien €15,- of €22,50 per ticket.
  • Trek meer bezoekers naar jouw stand en vergroot je kansen op succes!

(Genoemde ticketbedragen zijn inclusief 21% BTW.)

✅ Gratis online zichtbaarheid:

  • 🌐 Gratis vermelding van je website op onze deelnemerspagina.
  • 📝 Gratis blogartikel over jouw bedrijf op onze website (jij levert de content aan: logo PNG-bestand, foto minimaal 300 DPI en tekst, in correct Nederlands, max. 600 woorden).
  • 🛒 Gratis affiliate promotie van je product / dienst in onze webshop (lever zelf de content).

4B. Profiteer van vroegboekkorting

  • Hoe eerder je inschrijft, hoe lager je kosten.
  • Bekijk hieronder de tarieven en voorwaarden.
  • Je kunt kiezen tussen 3 oppervlakten van je stand.

Aantal ingeschreven exposanten | Tarief turnkey stand 9m² (3m breed x 3m diep x 2,5m hoog) | Afbeelding 9m²

  • 1 t/m 25 | € 2.300,-
  • 26 t/m 50 | € 2.400,-
  • 51 t/m 75 | € 2.500,-
  • 76 t/m 100 | € 2.600,-
  • Vanaf 101 | normaal tarief € 2.700,-

Aantal ingeschreven exposanten | Tarief turnkey stand 12m² (4m breed x 3m diep x 2,5m hoog) | Afbeelding 12m²

  • 1 t/m 25 | € 3.100,-
  • 26 t/m 50 | € 3.200,-
  • 51 t/m 75 | € 3.300,-
  • 76 t/m 100 | € 3.400,-
  • Vanaf 101 | normaal tarief € 3.500,-

Aantal ingeschreven exposanten | Tarief turnkey stand 18m² (6m breed x 3m diep x 2,5m hoog) | Afbeelding 18m²

  • 1 t/m 25 | € 4.100,-
  • 26 t/m 50 | € 4.200,-
  • 51 t/m 75 | € 4.300,-
  • 76 t/m 100 | € 4.400,-
  • Vanaf 101 | normaal tarief € 4.500,-

NB. Tarieven zijn exclusief 21% BTW!

 

4C. Betalingsvoorwaarden

  • Factuur wordt na inschrijving verzonden.
  • Betaling dient binnen 14 dagen (2 weken) na factuurdatum te geschieden.

 

4D. Annuleringsvoorwaarden

Bij ontvangst van het Inschrijfformulier deelnemer zijn de annuleringsvoorwaarden, zoals opgenomen in de Algemene Voorwaarden, van toepassing op de inschrijving:

Annuleringsvoorwaarden:

  • Bij inschrijving vóór 1 juni 2025: 90% restitutie van het betaalde bedrag bij annulering vóór 31 augustus 2025.
  • Annulering vanaf 1 september 2025: 75% restitutie van het betaalde bedrag.
  • Annulering vanaf 1 november 2025: 50% restitutie van het betaalde bedrag .
  • Annulering vanaf 1 december 2025: 25% restitutie van het betaalde bedrag .
  • Annulering vanaf 1 januari 2026: 0% restitutie van het betaalde bedrag.

Overdracht van deelname:

  • Bij annulering kun je jouw plek overdragen aan een andere partij zonder extra kosten.

Schriftelijk annuleren:

Optioneel: 

  • 💡 Tip: Sluit een evenementenverzekering af als exposant.
  • Informeer bij NoRisk - een verzekeraar voor evenementen: www.norisk.eu.

5. TURNKEY STAND: OPTIES OPPERVLAKTE BEURSVLOER

  • Wil je een voorbeeldfoto van een turnkey stand zien? Klik hieronder op een van de links van de drie afbeeldingen van de aangeboden turnkey stands (9m², 12 of 18m²) met eigen branding.
  • Tv-scherm (43" inch is optioneel)

Kies jouw stand: 9m², 12m² of 18m². Bekijk hieronder de opties en extra faciliteiten om jouw stand compleet te maken. Tip: Hoe eerder je inschrijft, hoe lager je kosten!



Extra faciliteiten voor je stand | TV-scherm | Horeca-arrangement | Netwerkborrel



6. ZET JE PRODUCTEN EN DIENSTEN IN DE SPOTLIGHT

Laat zien wat je te bieden hebt! Beschrijf kort wat je gaat promoten en hoe je bezoekers naar je stand trekt.

Zet jouw producten en diensten in de spotlight!

  • Beschrijf kort wat je gaat promoten op je stand.

  • Trek extra aandacht met speciale beursaanbiedingen.

  • Vermeld het kortingspercentage dat je tijdens STARTEXPO geeft.

Hoe aantrekkelijker je aanbod, hoe meer bezoekers je trekt!

💡 Tip: Neem een mobiel pinautomaat (bijv. van SEPAY) mee naar je stand. Zo maak je het voor bezoekers gemakkelijk om direct bij jou te kopen en verhoog je je omzet!

7. EXCLUSIEF PARTNER WORDEN?

  • Word exclusief partner van STARTEXPO en profiteer van extra zichtbaarheid en voordelen.
  • Kies hieronder "Ja" voor een vrijblijvend gesprek met de beursorganisator van STARTEXPO.

8. CONTENT VOOR DE DEELNEMERSPAGINA, BLOGARTIKEL & WEBSHOP

8A. Content voor de Deelnemerspagina

  1. Upload je logo of mail het PNG-bestand naar info@startexpo.nl.
  2. Geef aan naar welke website we mogen linken. Zo word je zichtbaar op onze deelnemerspagina: DEELNEMENDE EXPOSANTEN & PARTNERS.

8B. Content voor de Blogs


8C. Content voor de affiliate webshop


9. ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR STARTEXPO DEELNEMERS

Hartelijk dank voor jouw inschrijving voor de STARTEXPO ondernemersbeurs. Na het verzenden van het inschrijfformulier nemen wij binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op.

Download de Algemene Voorwaarden van Stichting JuniorEvents

Algemene Voorwaarden Van St Junior Events STARTEXPO Pdf
PDF – 200,6 KB 6 downloads

Wil je eerst contact? Heb je vragen of opmerkingen?

  • Neem gerust contact op met onze beursorganisatie. We staan voor je klaar!
  • Vul het contactformulier in en wij nemen binnen 3 werkdagen contact op met jou!